warning-filled Messenger-color Created with Sketch. Whatsapp-color Created with Sketch. phone-call Facebook-color Created with Sketch.

Livrarea Produselor

Livrare, transport și montaj

După receptia facuta de catre client la sediul firmei si achitarea integrală a comenzii , se stabilește de comun acord ziua sau zilele montajului, care pot varia intre 1 si 30 zile in functie de amploarea lucrarii.
Furnizorul asigură:

  • transportul mobilierului până la locația clientului;

  • manipularea produselor;

  • montajul profesional prin echipe specializate.
     

Instalare și montaj bucătării sau alte piese de mobilier.

Asamblare și instalare complexă :

240 lei/metrul liniar pentru Municipiul Târgoviște

240 lei/metrul liniar + 150 lei taxă de deplasare pentru serviciul de asamblare si instalare pentru Județele: Ilfov, Prahova, Giurgiu, Călărași, Ialomița, Dâmbovița, Brașov.

*Metri liniari se calculează astfel: Suma lungimii corpurilor de bază + suma lungimii corpurilor suspendate + suma lungimii electrocasnicelor pentru care se dorește instalarea (mașină de spălat vase încorporabilă, mașină de spălat rufe încorporabilă, hotă neîncorporabilă).

În calculul metrilor liniari nu se adaugă suma lungimilor pentru celelalte electrocasnice care sunt deja integrate în mobilier (frigider încorporabil, cuptor încorporabil, hotă încorporabilă).

 

GARANȚIA acordată în cazul unei lucrări executate este de 24 de luni de la data recepției respectivei lucrări.

 

SERVICIUL INCLUDE:

1. Transportul, manipularea, asamblarea și instalarea produselor BOND din gama de bucătării la comandă, a electrocasnicelor și a accesoriilor aferente astfel:

2. Asamblarea tuturor cabinetelor, accesoriilor și instalarea electrocasnicelor, a corpurilor de iluminat care intră în componența bucătăriei, conform serviciului alocat fiecărui articol în cadrul ofertei și a schiței executate prin desen tehnic.

3. Instalarea blaturilor comercializate de BOND, inclusiv decuparea lor pentru chiuvetă și/sau plită și/sau debitare longitudinală

4. Instalarea electrocasnicelor in mobilier.

5. Instalarea plitelor pe gaz dar fără racordarea lor la instalația de gaze

6. Instalarea și conectarea sistemelor de iluminat din structura mobilierului de bucătărie.

7. Debitarea corpurilor suspendate pentru traseul tubulaturii de ventilație pentru hota de bucătărie. Debitările pot fi realizate doar dacă hota se află în locatie și clientul solicită acest lucru, având în vedere că acesta își asumă răspunderea asupra poziției /traseului/dimensiunilor decupajelor, iar orice ajustări ulterioare necesare la instalarea acesteia sunt in sarcina clientului.

8. Instalarea panourilor laterale, a mânerelor, a sistemelor de organizare și depozitare din interiorul cabinetelor (de exemplu: coșuri, sertare,polițe, etc), a plintei, picioarelor sau a oricăror alte accesorii necesare asamblării finale a produselor achiziționate de la BOND și cuprinse în schița tehnică.

9. Debitarea longitudinală a panourilor laterale fără aplicarea unui cant ABS

 

SERVICIUL NU INCLUDE:

1. Conectarea electrocasnicelor la rețeaua de gaze si/sau electricitate

2. Instalarea blaturilor non-BOND.

3. Instalarea plitei, chiuvetei și bateriei atâta timp cât ele trebuie să fie integrate într-un blat non-BOND.

4. Materiale suplimentare ce nu sunt cuprinse în pachetele BOND, necesare pentru conectarea la instalațiile de electricitate, apă sau canalizare,achiziția acestora fiind în sarcina Beneficiarului.

5. Mutarea/prelungirea/adaptarea conexiunilor la electricitate, apă sau canalizare ori mutări care presupun lucrări de amenajare sau construcție, acestea fiind în sarcina Beneficiarului și trebuie executate anterior prestării serviciului

6. Lucrări de specialitate precum, aplicare cant ABS

7. Lucrări de reparații, întărire sau finisare a pereților

8. Executarea găurilor de ventilație necesare hotelor cu evacuare exterioară dacă încăperea nu este prevăzută cu așa ceva.

9. Dezasamblarea corpurilor de mobilier și/sau dezinstalarea electrocasnicelor, a bateriei sau chiuvetei, aflate în locul unde vor fi amplasate articolele BOND ce urmează a fi instalate, acest lucru fiind în sarcina beneficiarului și lucrările trebuie executate anterior prestării serviciu

 

CONDIȚII

1. Serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării este prestat în baza instrucțiunilor primite de la Beneficiar la momentul achiziționării serviciului astfel cum sunt acestea reflectate în schița de planificare a bucătăriei. Beneficiarul are obligația de a verifica corectitudinea datelor sale și dacă este cazul, a eventualelor instrucțiuni adresate BOND, înscrise în schița de planificare a bucătăriei și de a semnala orice erori apărute în legătură cu aceste informații.

2. Serviciul se consideră prestat în mod corespunzător în măsura în care sunt îndeplinite condițiile enumerate mai sus, pentru produsele din factura proforma, conform schiței de planificare a bucătăriei, precum și instrucțiunilor beneficiarului acolo unde este cazul.

3. Orice solicitări ale Beneficiarului cu privire la modificarea proiectului si efectuarea unor servicii de asamblare si/sau montaj suplimentare fata de comanda inițiala, se pot efectua in următoarele condiții:

- serviciile suplimentare solicitate se menționează in procesul-verbal;

- Beneficiarul are obligația de a efectua o noua programare pentru efectuarea serviciilor suplimentare solicitate si de a achita costul respectivelor servicii si taxa aferenta noii deplasări. In eventualitate in care Beneficiarul solicita modificări ale proiectului si implementarea acestora, după efectuarea serviciului de asamblare si instalare, BOND are dreptul de a refuza prestarea respectivelor servicii in situația in care apreciază ca exista impedimente de natura tehnica pentru efectuarea respectivelor servicii.

4. Achiziționarea serviciului poate fi realizată doar dacă Beneficiarul a avut efectuat serviciul de măsurători pentru bucătării, iar mobilierul a fost executat de BOND.

5. Serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării va fi executat de Prestator într-un termen de maximum 90 de zile calendaristice de la momentul achiziționării serviciului.

6. În cazul în care Beneficiarul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană. Reprezentantul Beneficiarului trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea semna Procesul Verbal de recepție, în numele Beneficiarului. Beneficiarul este de acord ca Prestatorul să se bazeze pe instrucțiunile reprezentantului Beneficiarului ca și cum ar fi propriile sale indicații.

7. Dacă la data/ora programată, Beneficiarul nu este prezent, serviciul de asamblare și instalare bucătării va fi reprogramat iar termenul de execuție al serviciului va fi de maximum 30 de zile calendaristice de la momentul reprogramării.

8. Reprezentanții Prestatorului nu își asumă răspunderea pentru rezistența pereților pe care se suspendă/ancorează corpurile de mobilier. Dacă la începerea operațiunii de fixare a corpurilor suspendate se constată de către Prestator că peretele nu permite acest lucru (din cauza rezistenței scăzute sau structurii acestuia), corpurile nu vor fi montate de către Prestator. În aceasta situație, Prestatorul va restitui Beneficiarului contravaloarea serviciului neexecutat, respectiv o parte proporțională din prețul serviciului de instalare și asamblare. Taxa de deplasare nu se restituie Beneficiarului.

9. In situatia in care serviciul de asamblare si instalare se realizeaza conform proiectului, reprezentanții Prestatorului nu își asumă răspunderea pentru orice aspecte estetice sau de alta natura apreciate de Beneficiar ca fiind necorespunzatoare si care sunt cauzate de motive independente de Prestator, incluzand dar fara a se limita la: pereti care nu sunt drepti, faianta nu este simetrica, este montata necorecorespunzator, unghiurile incaperii in care se realizeaza serviciul nu sunt de 90 de grade etc.

10. Reprezentanții prestatorului nu își asumă răspunderea pentru conformitatea instalației de apă și canalizare. Dacă la momentul racordării se constată că instalațiile nu sunt în condiții optime (țevi, robinete sau fitinguri care prezintă rugină), serviciul se va efectua doar la solicitarea scrisă și pe răspunderea Beneficiarului, menționată în Procesul Verbal de recepție.

11. Beneficiarul trebuie să asigure condițiile de lucru necesare pentru buna desfășurare a activității Prestatorului, precum: păstrarea unei temperaturi de minimum 17°C și maximum 27°C în interiorul încăperii; o toaletă funcțională; apă curentă; iluminat interior; sursă de curent electric funcțională în interiorul locuinței.

12. Încăperea în care urmează să fie amplasate corpurile de mobilier trebuie să fie în totalitate finisată (pereți, pardoseală, instalații electrice, sanitare și de gaz), să aibă montate ușile și ferestrele. De asemenea orice alte produse non-BOND care se află în încăpere trebuie mutate sau protejate corespunzător de către Beneficiar, Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru o eventuală deteriorare a acestora.

13. Beneficiarul este responsabil în totalitate pentru compatibilitatea mobilierului de bucătărie cu electrocasnicele non-BOND precum și cu instalațiile/sistemele existente în locație ce vor fi încorporate/mascate de mobilier BOND. Totodată Beneficiarul este responsabil de buna funcționare a acestora conform specificațiilor tehnice ale aparatelor/instalațiilor precum și de respectarea normelor legislative specifice aflate în vigoare (gaz, electricitate, apă). Dacă din motive de incompatibilitate a produselor non-BOND cu mobilierul BOND serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării nu poate fi executat, acesta nu va fi reprogramat, serviciul considerându-se prestat.

14. Responsabilitatea compatibilității produselor non-BOND cu mobilierul BOND este în sarcina Beneficiarului, Prestatorul nefiind responsabil de aceasta. Dacă din motive de incompatibilitate a produselor non-BOND cu mobilierul BOND, serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării nu poate fi finalizat, acesta nu va fi reprogramat, serviciul considerându-se prestat.

15. Până la data programată pentru asamblare Beneficiarul are obligația de a păstra coletele din componența bucătăriei în condiții optime, în cazul deteriorării acestora din motive independente de BOND, costurile pentru înlocuirea lor vor fi suportate de către Beneficiar.

16. Prestatorul nu are dreptul să intervină asupra configurației inițiale sau a pieselor de mobilier decât la solicitarea scrisă a Beneficiarului.

17. La finalizarea prestării serviciului, produsele vor fi fotografiate pentru a proba prestarea acestuia.

18. Prestatorul va lăsa locul de execuție curat și ordonat.

19. Dacă instalațiile de gaz, apă sau electricitate necesită modificări pentru a putea racorda produsele sanitare (baterie, chiuvetă) sau electrocasnicele (plită, cuptor, hotă, mașină de spălat vase/rufe), Prestatorul va refuza executarea serviciului pentru produsele în cauză, acesta nu va fi reprogramat și va fi considerat prestat.

20. În cazul în care articolele nu pot fi asamblate sau instalate conform solicitării Beneficiarului din motive independente de Prestator, serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării, Beneficiarul are obligatia de a efectua o noua programare. In situatia in care BeneficiaruL reprogrameaza serviciul, este obligat sa achite o noua taxa de deplasare

21. În cazul în care Comanda implică efectuarea unor decupaje pentru produse non-BOND, iar respectivele produse nu sunt disponibile pentru a fi masurate la locație la data și ora programată, serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării se considera efectuat complet de catre Prestator.

22. Serviciul poate fi denunțat de Beneficiar în maximum 24 de ore de la data achiziționării serviciului, prin informarea companiei BOND România prin telefon la numărul 0742665432 (mobil) sau prin e-mail la contact@bondromania.ro .

23. Decuparea blaturilor BOND în cazul chiuvetei și/sau a plitei non-BOND, se va efectua în baza schiței tehnice sau la indicațiile Beneficiarului, acesta asumându-și răspunderea pentru corectitudinea lor.

24. Prelungirea/adaptarea conexiunilor la apă sau la canalizare sunt în sarcina Beneficiarului și este necesar să fie instalate anterior prestării serviciului de asamblare și instalare.

25. Conectarea electrocasnicelor la sistemul electric intră în responsabilitatea Beneficiarului și este recomandat să fie efectuată de către o persoană autorizată. Totodată Beneficiarul este responsabil de buna funcționare a aparatelor/instalațiilor conform specificațiilor tehnice precum și de respectarea normelor legale specifice aflate în vigoare.

26. Cuprinde decuparea blatului și poziționarea plitei fără prinderea definitivă a acesteia, precum și pregătirea corpurilor pentru traseul de gaze, conform indicațiilor și pe răspunderea Beneficiarului;

27. Beneficiarul trebuie să pună la dispoziția reprezentanților Prestatorului planul instalației electrice și sanitare pentru a evita riscul avarierii acestora, dacă nu este posibil, acesta va indica echipei locurile unde este sigur să dea găuri în pereți, Beneficiarul asumându-și astfel răspunderea pentru eventualele pagube;

28. Pregătirea/sortarea/aclimatizarea produselor ce necesită asamblare cade în sarcina Beneficiarului și trebuie efectuată anterior sosirii echipei Prestatorului. De exemplu: situația în care este necesară demontarea plintei pentru a avea loc mobilierul, Beneficiarul este responsabil pentru efectuarea acestor lucrări;

29. Coletele nu trebuie depozitate în medii umede, planuri denivelate sau la temperaturi scăzute precum și în medii cu variații mari de temperatură, stivuirea acestora trebuie făcută în funcție de greutatea și volumul coletelor (cele mai grele la bază).

30. Conectarea la gaz intră în responsabilitatea Beneficiarului și este recomandat să fie efectuată de către o persoană autorizată. Totodată Beneficiarul este responsabil de buna funcționare a aparatelor/instalațiilor conform specificațiilor tehnice precum și de respectarea normelor legislative specifice aflate în vigoare.

31. Distanța între hota decorativă și corpurile suspendate va fi de 5 cm spre stânga și 5 cm spre dreapta.

32. În cazul mașinilor de spălat rufe, distanta standard între corpuri va fi de minim 63 cm.

33. În cazul în care plinta de la podea este mai înaltă de 7 cm, aceasta se va îndepărta pe porțiunea unde va fi poziționat mobilierul. Acest lucru se va efectua de către client anterior montajului. Acest lucru nu se aplica pentru achiziționarea blaturilor pe comandă cu adâncime mai mare de 63.5 cm.

34. Corpurile suspendate cu înălțime de 100cm nu se pot monta pe perete de rigips decât sub forma a două corpuri cu 40cm înălțime, respectiv 60cm înălțime cu o ușă de 100cm.

35. Beneficiarul se obligă ca la momentul montajului să nu intervină/întrerupă/perturba procesul sub nici o formă, altfel timpul estimat pentru finalizare se va decala , iar Prestatorul nu poate fi tras la răspundere, însă Beneficiarul va plăti orele suplimentare făcute de membrii echipei cauzate de cele menționate mai sus.

36. Beneficiarul se obligă să trateze cu respect membrii echipei de măsurători, manipulare, montaj pentru că se încalcă dreptul la lucru în condiții optime. Eventuale greșeli comise din cauza hărțuirii, verificărilor nejustificate și repetate a procesului, a presiunii făcute asupra membrilor echipei, duc la părăsirea punctului de lucru , reprogramarea finalizării în funcție de disponibilitatea Prestatorului și dacă se pot găsi înlocuitori pentru cei de mai sus.

37. Echipa de montaj va monta mobilierul la îndrumarea Cumpărătorului sau a persoanei desemnate de acesta (ex. Piese de mobilier care nu sunt incastrate de pereți – comode TV, masti lavoare baie, pantofare, cuiere, etc).

38. În cazul pieselor de mobilier complexe (ex. Camera de dressing, bucătării,etc), se montează DOAR conform schițelor semnate și acceptate de Cumpărător, și DOAR la îndrumările celui care a proiectat/măsurat/confecționat mobilierul. Ulterioare reclamații nu vor fi luate în considerare.

Whatsapp