warning-filled Messenger-color Created with Sketch. Whatsapp-color Created with Sketch. phone-call Facebook-color Created with Sketch.

Termeni si conditii

Termeni și Condiții – S.C. BOND FURNITURE S.R.L.

  1. Date de identificare ale firmei

    SC BOND FURNITURE SRL, cu sediul social în Târgoviște, Calea Câmpulung nr. 99, jud. Dâmbovița, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J20/240403/11001, având CUI RO50865432, denumită în continuare „Furnizorul”, oferă servicii de producție mobilier la comandă pentru persoane fizice și juridice.

Date de contact:
Telefon: 0742 665 432
Email: contact@bondromania.ro

2. Obiectul activității

Furnizorul realizează mobilier la comandă după preferințele clientului: bucătării, dressinguri, mobilier pentru living, birouri, spații comerciale și alte tipuri de amenajări interioare.
Serviciile oferite includ proiectare, măsurători, producție, transport, manipulare și montaj profesional
.

3. Comandă și proces de lucru

3.1. OFERTARE

  • Pentru ofertarea estimativă este nevoie de o poză a spațiului cu dimensiunile orientative măsurate de către client sau releveul locuinței , poză de referință cu modelul de mobilier dorit, specificarea materialelor dorite, localitate și etaj imobil.

  • Oferta exactă va fi redactată după concretizarea planificării și detaliilor necesare.

3.2. ÎNREGISTRAREA COMENZII

  • După acceptarea ofertei estimative se va organiza o întâlnire la sediul BOND pentru a face planificarea mobilierului prin desen tehnic, alegerea decorurilor și accesoriilor necesare, conform nevoilor și dorințelor clientului,dar raportat la particularitățile spațiului.

  • În urma detaliilor stabilite, se va redacta oferta finală pe loc sau in termen de 48 h lucratoare daca proiectul este amplu;

  • Se achită avansul prevăzut mai jos la ”condiții de plată„ în baza facturii fiscale emise, după semnarea contractului de vânzare-cumpărare și a schiței realizate.

  • Se organizează măsurătorile pe teren ale mobilierului planificat anterior, unde se va verifica acuratețea proiectului, a dimensiunilor oferite de client , etc. Acestea vor fi realizate de către personalul calificat al BOND in termen de 5-10 zile lucratoare de la semnarea contractului. În cazul în care dimensiunile variază cu mai mult de 20 cm față de cele oferite inițial, se va ajusta și prețul ulterior prin act adițional.

  • Pentru eventuale modificări apărute în urma măsurătorilor, se va redacta un nou proiect care va fi trimis clientului pe adresa de e-mail în vederea confirmării acestuia .

  • Comanda nu va intra în producție fără confirmarea pe e-mail a schiței tehnice și a decorurilor alese.


 

4. Condiții de plată

Avansul de 30-50% este necesar pentru demararea comenzii.

Diferența de 50% se achită după finalizarea producției mobilierului, la momentul receptiei produsului la sediul firmei, înainte de programarea transportului și montajului.

Plata se poate face numerar sau prin transfer bancar în contul indicat de Furnizor.

 

5. Livrare, transport și montaj

După receptia facuta de catre client la sediul firmei si achitarea integrală a comenzii , se stabilește de comun acord ziua sau zilele montajului, care pot varia intre 1 si 30 zile in functie de amploarea lucrarii.
Furnizorul asigură:

  • transportul mobilierului până la locația clientului;

  • manipularea produselor;

  • montajul profesional prin echipe specializate.
     

Instalare și montaj bucătării sau alte piese de mobilier.

Asamblare și instalare complexă :

240 lei/metrul liniar pentru Municipiul Târgoviște

240 lei/metrul liniar + 150 lei taxă de deplasare pentru serviciul de asamblare si instalare pentru Județele: Ilfov, Prahova, Giurgiu, Călărași, Ialomița, Dâmbovița, Brașov.

*Metri liniari se calculează astfel: Suma lungimii corpurilor de bază + suma lungimii corpurilor suspendate + suma lungimii electrocasnicelor pentru care se dorește instalarea (mașină de spălat vase încorporabilă, mașină de spălat rufe încorporabilă, hotă neîncorporabilă).

În calculul metrilor liniari nu se adaugă suma lungimilor pentru celelalte electrocasnice care sunt deja integrate în mobilier (frigider încorporabil, cuptor încorporabil, hotă încorporabilă).

 

GARANȚIA acordată în cazul unei lucrări executate este de 24 de luni de la data recepției respectivei lucrări.

 

SERVICIUL INCLUDE:

1. Transportul, manipularea, asamblarea și instalarea produselor BOND din gama de bucătării la comandă, a electrocasnicelor și a accesoriilor aferente astfel:

2. Asamblarea tuturor cabinetelor, accesoriilor și instalarea electrocasnicelor, a corpurilor de iluminat care intră în componența bucătăriei, conform serviciului alocat fiecărui articol în cadrul ofertei și a schiței executate prin desen tehnic.

3. Instalarea blaturilor comercializate de BOND, inclusiv decuparea lor pentru chiuvetă și/sau plită și/sau debitare longitudinală

4. Instalarea electrocasnicelor in mobilier.

5. Instalarea plitelor pe gaz dar fără racordarea lor la instalația de gaze

6. Instalarea și conectarea sistemelor de iluminat din structura mobilierului de bucătărie.

7. Debitarea corpurilor suspendate pentru traseul tubulaturii de ventilație pentru hota de bucătărie. Debitările pot fi realizate doar dacă hota se află în locatie și clientul solicită acest lucru, având în vedere că acesta își asumă răspunderea asupra poziției /traseului/dimensiunilor decupajelor, iar orice ajustări ulterioare necesare la instalarea acesteia sunt in sarcina clientului.

8. Instalarea panourilor laterale, a mânerelor, a sistemelor de organizare și depozitare din interiorul cabinetelor (de exemplu: coșuri, sertare,polițe, etc), a plintei, picioarelor sau a oricăror alte accesorii necesare asamblării finale a produselor achiziționate de la BOND și cuprinse în schița tehnică.

9. Debitarea longitudinală a panourilor laterale fără aplicarea unui cant ABS

 

SERVICIUL NU INCLUDE:

1. Conectarea electrocasnicelor la rețeaua de gaze si/sau electricitate

2. Instalarea blaturilor non-BOND.

3. Instalarea plitei, chiuvetei și bateriei atâta timp cât ele trebuie să fie integrate într-un blat non-BOND.

4. Materiale suplimentare ce nu sunt cuprinse în pachetele BOND, necesare pentru conectarea la instalațiile de electricitate, apă sau canalizare,achiziția acestora fiind în sarcina Beneficiarului.

5. Mutarea/prelungirea/adaptarea conexiunilor la electricitate, apă sau canalizare ori mutări care presupun lucrări de amenajare sau construcție, acestea fiind în sarcina Beneficiarului și trebuie executate anterior prestării serviciului

6. Lucrări de specialitate precum, aplicare cant ABS

7. Lucrări de reparații, întărire sau finisare a pereților

8. Executarea găurilor de ventilație necesare hotelor cu evacuare exterioară dacă încăperea nu este prevăzută cu așa ceva.

9. Dezasamblarea corpurilor de mobilier și/sau dezinstalarea electrocasnicelor, a bateriei sau chiuvetei, aflate în locul unde vor fi amplasate articolele BOND ce urmează a fi instalate, acest lucru fiind în sarcina beneficiarului și lucrările trebuie executate anterior prestării serviciu

 

CONDIȚII

1. Serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării este prestat în baza instrucțiunilor primite de la Beneficiar la momentul achiziționării serviciului astfel cum sunt acestea reflectate în schița de planificare a bucătăriei. Beneficiarul are obligația de a verifica corectitudinea datelor sale și dacă este cazul, a eventualelor instrucțiuni adresate BOND, înscrise în schița de planificare a bucătăriei și de a semnala orice erori apărute în legătură cu aceste informații.

2. Serviciul se consideră prestat în mod corespunzător în măsura în care sunt îndeplinite condițiile enumerate mai sus, pentru produsele din factura proforma, conform schiței de planificare a bucătăriei, precum și instrucțiunilor beneficiarului acolo unde este cazul.

3. Orice solicitări ale Beneficiarului cu privire la modificarea proiectului si efectuarea unor servicii de asamblare si/sau montaj suplimentare fata de comanda inițiala, se pot efectua in următoarele condiții:

- serviciile suplimentare solicitate se menționează in procesul-verbal;

- Beneficiarul are obligația de a efectua o noua programare pentru efectuarea serviciilor suplimentare solicitate si de a achita costul respectivelor servicii si taxa aferenta noii deplasări. In eventualitate in care Beneficiarul solicita modificări ale proiectului si implementarea acestora, după efectuarea serviciului de asamblare si instalare, BOND are dreptul de a refuza prestarea respectivelor servicii in situația in care apreciază ca exista impedimente de natura tehnica pentru efectuarea respectivelor servicii.

4. Achiziționarea serviciului poate fi realizată doar dacă Beneficiarul a avut efectuat serviciul de măsurători pentru bucătării, iar mobilierul a fost executat de BOND.

5. Serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării va fi executat de Prestator într-un termen de maximum 90 de zile calendaristice de la momentul achiziționării serviciului.

6. În cazul în care Beneficiarul nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană. Reprezentantul Beneficiarului trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea semna Procesul Verbal de recepție, în numele Beneficiarului. Beneficiarul este de acord ca Prestatorul să se bazeze pe instrucțiunile reprezentantului Beneficiarului ca și cum ar fi propriile sale indicații.

7. Dacă la data/ora programată, Beneficiarul nu este prezent, serviciul de asamblare și instalare bucătării va fi reprogramat iar termenul de execuție al serviciului va fi de maximum 30 de zile calendaristice de la momentul reprogramării.

8. Reprezentanții Prestatorului nu își asumă răspunderea pentru rezistența pereților pe care se suspendă/ancorează corpurile de mobilier. Dacă la începerea operațiunii de fixare a corpurilor suspendate se constată de către Prestator că peretele nu permite acest lucru (din cauza rezistenței scăzute sau structurii acestuia), corpurile nu vor fi montate de către Prestator. În aceasta situație, Prestatorul va restitui Beneficiarului contravaloarea serviciului neexecutat, respectiv o parte proporțională din prețul serviciului de instalare și asamblare. Taxa de deplasare nu se restituie Beneficiarului.

9. In situatia in care serviciul de asamblare si instalare se realizeaza conform proiectului, reprezentanții Prestatorului nu își asumă răspunderea pentru orice aspecte estetice sau de alta natura apreciate de Beneficiar ca fiind necorespunzatoare si care sunt cauzate de motive independente de Prestator, incluzand dar fara a se limita la: pereti care nu sunt drepti, faianta nu este simetrica, este montata necorecorespunzator, unghiurile incaperii in care se realizeaza serviciul nu sunt de 90 de grade etc.

10. Reprezentanții prestatorului nu își asumă răspunderea pentru conformitatea instalației de apă și canalizare. Dacă la momentul racordării se constată că instalațiile nu sunt în condiții optime (țevi, robinete sau fitinguri care prezintă rugină), serviciul se va efectua doar la solicitarea scrisă și pe răspunderea Beneficiarului, menționată în Procesul Verbal de recepție.

11. Beneficiarul trebuie să asigure condițiile de lucru necesare pentru buna desfășurare a activității Prestatorului, precum: păstrarea unei temperaturi de minimum 17°C și maximum 27°C în interiorul încăperii; o toaletă funcțională; apă curentă; iluminat interior; sursă de curent electric funcțională în interiorul locuinței.

12. Încăperea în care urmează să fie amplasate corpurile de mobilier trebuie să fie în totalitate finisată (pereți, pardoseală, instalații electrice, sanitare și de gaz), să aibă montate ușile și ferestrele. De asemenea orice alte produse non-BOND care se află în încăpere trebuie mutate sau protejate corespunzător de către Beneficiar, Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru o eventuală deteriorare a acestora.

13. Beneficiarul este responsabil în totalitate pentru compatibilitatea mobilierului de bucătărie cu electrocasnicele non-BOND precum și cu instalațiile/sistemele existente în locație ce vor fi încorporate/mascate de mobilier BOND. Totodată Beneficiarul este responsabil de buna funcționare a acestora conform specificațiilor tehnice ale aparatelor/instalațiilor precum și de respectarea normelor legislative specifice aflate în vigoare (gaz, electricitate, apă). Dacă din motive de incompatibilitate a produselor non-BOND cu mobilierul BOND serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării nu poate fi executat, acesta nu va fi reprogramat, serviciul considerându-se prestat.

14. Responsabilitatea compatibilității produselor non-BOND cu mobilierul BOND este în sarcina Beneficiarului, Prestatorul nefiind responsabil de aceasta. Dacă din motive de incompatibilitate a produselor non-BOND cu mobilierul BOND, serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării nu poate fi finalizat, acesta nu va fi reprogramat, serviciul considerându-se prestat.

15. Până la data programată pentru asamblare Beneficiarul are obligația de a păstra coletele din componența bucătăriei în condiții optime, în cazul deteriorării acestora din motive independente de BOND, costurile pentru înlocuirea lor vor fi suportate de către Beneficiar.

16. Prestatorul nu are dreptul să intervină asupra configurației inițiale sau a pieselor de mobilier decât la solicitarea scrisă a Beneficiarului.

17. La finalizarea prestării serviciului, produsele vor fi fotografiate pentru a proba prestarea acestuia.

18. Prestatorul va lăsa locul de execuție curat și ordonat.

19. Dacă instalațiile de gaz, apă sau electricitate necesită modificări pentru a putea racorda produsele sanitare (baterie, chiuvetă) sau electrocasnicele (plită, cuptor, hotă, mașină de spălat vase/rufe), Prestatorul va refuza executarea serviciului pentru produsele în cauză, acesta nu va fi reprogramat și va fi considerat prestat.

20. În cazul în care articolele nu pot fi asamblate sau instalate conform solicitării Beneficiarului din motive independente de Prestator, serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării, Beneficiarul are obligatia de a efectua o noua programare. In situatia in care BeneficiaruL reprogrameaza serviciul, este obligat sa achite o noua taxa de deplasare

21. În cazul în care Comanda implică efectuarea unor decupaje pentru produse non-BOND, iar respectivele produse nu sunt disponibile pentru a fi masurate la locație la data și ora programată, serviciul de asamblare și instalare pentru bucătării se considera efectuat complet de catre Prestator.

22. Serviciul poate fi denunțat de Beneficiar în maximum 24 de ore de la data achiziționării serviciului, prin informarea companiei BOND România prin telefon la numărul 0742665432 (mobil) sau prin e-mail la contact@bondromania.ro .

23. Decuparea blaturilor BOND în cazul chiuvetei și/sau a plitei non-BOND, se va efectua în baza schiței tehnice sau la indicațiile Beneficiarului, acesta asumându-și răspunderea pentru corectitudinea lor.

24. Prelungirea/adaptarea conexiunilor la apă sau la canalizare sunt în sarcina Beneficiarului și este necesar să fie instalate anterior prestării serviciului de asamblare și instalare.

25. Conectarea electrocasnicelor la sistemul electric intră în responsabilitatea Beneficiarului și este recomandat să fie efectuată de către o persoană autorizată. Totodată Beneficiarul este responsabil de buna funcționare a aparatelor/instalațiilor conform specificațiilor tehnice precum și de respectarea normelor legale specifice aflate în vigoare.

26. Cuprinde decuparea blatului și poziționarea plitei fără prinderea definitivă a acesteia, precum și pregătirea corpurilor pentru traseul de gaze, conform indicațiilor și pe răspunderea Beneficiarului;

27. Beneficiarul trebuie să pună la dispoziția reprezentanților Prestatorului planul instalației electrice și sanitare pentru a evita riscul avarierii acestora, dacă nu este posibil, acesta va indica echipei locurile unde este sigur să dea găuri în pereți, Beneficiarul asumându-și astfel răspunderea pentru eventualele pagube;

28. Pregătirea/sortarea/aclimatizarea produselor ce necesită asamblare cade în sarcina Beneficiarului și trebuie efectuată anterior sosirii echipei Prestatorului. De exemplu: situația în care este necesară demontarea plintei pentru a avea loc mobilierul, Beneficiarul este responsabil pentru efectuarea acestor lucrări;

29. Coletele nu trebuie depozitate în medii umede, planuri denivelate sau la temperaturi scăzute precum și în medii cu variații mari de temperatură, stivuirea acestora trebuie făcută în funcție de greutatea și volumul coletelor (cele mai grele la bază).

30. Conectarea la gaz intră în responsabilitatea Beneficiarului și este recomandat să fie efectuată de către o persoană autorizată. Totodată Beneficiarul este responsabil de buna funcționare a aparatelor/instalațiilor conform specificațiilor tehnice precum și de respectarea normelor legislative specifice aflate în vigoare.

31. Distanța între hota decorativă și corpurile suspendate va fi de 5 cm spre stânga și 5 cm spre dreapta.

32. În cazul mașinilor de spălat rufe, distanta standard între corpuri va fi de minim 63 cm.

33. În cazul în care plinta de la podea este mai înaltă de 7 cm, aceasta se va îndepărta pe porțiunea unde va fi poziționat mobilierul. Acest lucru se va efectua de către client anterior montajului. Acest lucru nu se aplica pentru achiziționarea blaturilor pe comandă cu adâncime mai mare de 63.5 cm.

34. Corpurile suspendate cu înălțime de 100cm nu se pot monta pe perete de rigips decât sub forma a două corpuri cu 40cm înălțime, respectiv 60cm înălțime cu o ușă de 100cm.

35. Beneficiarul se obligă ca la momentul montajului să nu intervină/întrerupă/perturba procesul sub nici o formă, altfel timpul estimat pentru finalizare se va decala , iar Prestatorul nu poate fi tras la răspundere, însă Beneficiarul va plăti orele suplimentare făcute de membrii echipei cauzate de cele menționate mai sus.

36. Beneficiarul se obligă să trateze cu respect membrii echipei de măsurători, manipulare, montaj pentru că se încalcă dreptul la lucru în condiții optime. Eventuale greșeli comise din cauza hărțuirii, verificărilor nejustificate și repetate a procesului, a presiunii făcute asupra membrilor echipei, duc la părăsirea punctului de lucru , reprogramarea finalizării în funcție de disponibilitatea Prestatorului și dacă se pot găsi înlocuitori pentru cei de mai sus.

37. Echipa de montaj va monta mobilierul la îndrumarea Cumpărătorului sau a persoanei desemnate de acesta (ex. Piese de mobilier care nu sunt incastrate de pereți – comode TV, masti lavoare baie, pantofare, cuiere, etc).

38. În cazul pieselor de mobilier complexe (ex. Camera de dressing, bucătării,etc), se montează DOAR conform schițelor semnate și acceptate de Cumpărător, și DOAR la îndrumările celui care a proiectat/măsurat/confecționat mobilierul. Ulterioare reclamații nu vor fi luate în considerare.

 

 

6. Măsurători și planificare

PLANIFICARE MOBILIER ÎN MAGAZIN/ONLINE

DEFINIȚII

Beneficiar - orice persoană fizică, ce prin înregistrarea unei comenzi, acționează în alte scopuri decât cele specifice activității sale comerciale sau profesionale, având potrivit legii, calitatea de consumator.

Articol - orice bun comercializat de BOND Furniture.

Produs - orice ansamblu de unul sau mai multe articole, comercializat de BOND Furniture, solicitat de către Beneficiar prin Comanda înregistrată

Comandă - solicitarea transmisă de către Beneficiar în vederea achiziționării de Produse și/sau Servicii

Factură Proforma - invitație de cumpărare pentru produse sau servicii comercializate de BOND Furniture

Bucătăria BOND - orice sistem de mobilier împreună cu electrocasnicele comercializate de BOND și accesoriile aferente.

Schiță planificare bucătării - rezultă din desen tehnic și conține dimensiunile încăperii, corpurile și poziționarea acestora precum si notele specifice fiecărei amenajări.

Listă de cumpărături - listă ce conține toate articolele din componența bucătăriei BOND planificate și prețul lor.

 

Serviciul de planificare mobilier în magazin include o întâlnire față în față de 2 ore cu un specialist BOND în planificarea de mobilier. Atunci când ajunge la magazin, Beneficiarul trebuie să prezinte dimensiunile spațiului măsurate singur. După planificarea mobilierului, Beneficiarul semnează planul, pe care îl primește în versiune tipărită sau online. În cazul în care Beneficiarul dorește o modificare ulterioară a planului, este necesar să facă o nouă programare. Fiecare modificare ulterioară trebuie convenită și înregistrată împreună cu un specialist în magazinul BOND și va fi taxată suplimentar, conform listei de prețuri valabile pentru planificare.

Serviciul de planificare mobilier online include o întâlnire virtuală de 2 ore cu un specialist BOND în planificarea de mobilier. Atunci când se conectează online prin video-call, Beneficiarul trebuie să prezinte dimensiunile spațiului măsurate singur. După planificarea mobilierului, Beneficiarul primește planul pe adresa de e-mail furnizată la achiziționarea serviciului. În cazul în care Beneficiarul dorește o modificare ulterioară a planului, este necesar să facă o nouă programare. Fiecare modificare ulterioară trebuie convenită și înregistrată împreună cu un specialist în magazinul BOND și va fi taxată suplimentar, conform listei de prețuri valabile pentru planificare.

PREȚ pentru planificare în magazin și online : 200 lei*

PREȚ pentru modificare în Magazinele BOND și online via e-mail : 45 lei

SERVICIUL INCLUDE:

Crearea unei variante de mobilier BOND 3D prin desen tehnic, care va constitui punctul de plecare al planificării, urmând a dezvolta varianta finală împreună cu Beneficiarul.

Două ore de asistență dedicată împreună cu un consilier personal în magazin pentru serviciul de planificare mobilier în magazin sau prin intermediul video-call pentru serviciul de planificare online pentru bucătării; (1)

Crearea schiței de planificare prin desen tehnic, conform variantei finale agreate de către Beneficiar și transmiterea acesteia în format electronic pe e-mail; (2)

Crearea ofertei finale pe baza planului agreat de Beneficiar, a materialelor folosite pentru producție,cât și pentru accesoriile dorite de acesta. (3)

CONDIȚII:

1. Serviciul de planificare asistată pentru mobilier în magazin/serviciul de planificare online pentru mobilier se prestează pe baza instrucțiunilor primite de la Beneficiar la momentul achiziționării serviciului astfel cum sunt acestea reflectate în oferta emisă la acel moment. Beneficiarul are obligația de a verifica corectitudinea datelor sale și dacă este cazul, a eventualelor instrucțiuni adresate BOND, înscrise în ofertă și de a semnala orice erori apărute în legătură cu

aceste informații. Serviciul se consideră prestat în mod corespunzător în măsura în care sunt îndeplinite condițiile de la „Serviciul include”.

2. Prețul serviciului descris mai sus poate fi folosit și scăzut din oferta totală a mobilierului dacă Beneficiarul alege să colaboreze cu Prestatorul în vederea executării acestuia.

2. Prin furnizarea datelor personale pentru transmiterea unei comenzi etc., beneficiarul își exprimă consimțământul expres ca datele cu caracter personal să fie prelucrate de către BOND Furniture și/sau, după caz, de către persoanele împuternicite de aceasta, în scopul prestării

Serviciilor. Refuzul furnizării datelor solicitate pentru efectuarea unei facturi proforme, determină imposibilitatea BOND Furniture de a onora sau livra comenzile respective.

 

 

 

MĂSURĂTORI SPAȚIU PENTRU MOBILIER LA DOMICILIU

CONDITII

1. La momentul măsurătorilor pe teren a spațiului în vederea stabilirii detaliilor și cotelor de producție a mobilierului, Cumpărătorul are obligația de a se implica, de a cere lămuriri dacă este cazul și de a fi conștient de cele notate în scris pe schițele tehnice, aspecte care vor fi confirmate prin semnătura acestuia.

2. Nu se vor lua în considerare eventuale reclamații cu privire la nici un aspect (ex. ”Nu știu ce am semnat!„ , „NU am fost atent la ce s-a discutat!„ , ”Nu eram prezent la măsurători!„ ) . Detaliile și specificațiile vor fi notate, iar prin semnătura Cumpărătorului ele se aprobă, iar mobilierul va fi lansat în producție fără alte modificări.

3. Măsurătorile vor fi efectuate pe un spațiu liber unde se pot lua dimensiunile corecte. În caz contrar, acestea vor fi reprogramate, și după caz, se poate prelungi termenul de livrare/montaj.

4. În cazul unor dimensiuni variate a peretelui/pereților din cauza pardoselii/tavanului strâmb/cu denivelări, cota cea mai mică va fi dimensiunea reală și finală a mobilierului! Vânzătorul nu răspunde de eventuale spații rămase între mobilă și perete/tavan pentru că mobila poate fi doar LINIARĂ ȘI DREAPTĂ . Nu se pot ascunde imperfecțiunile pereților prin mobilă.

5. Unde se dorește o încadrare perfectă și milimetrică a mobilierului , spațiul trebuie pregătit CORECT și confirmat prin laser înainte de măsurătorile finale.

6. Se recomandă un spațiu de 10 cm lăsat liber perimetral mobilierului pentru respirabilitate și evitarea degradării mobilierului în timp sau a suprafețelor în timpul montajului, spațiu care va fi închis cu ajutorul elementelor de închidere.

7. În cazul în care Cumpărătorul nu consideră necesar să fie făcute măsurătorile de un specialist, acesta va răspunde pentru dimensiunile oferite Vânzătorului în vederea producției, iar posibile neconformități cad în vina Cumpărătorului. Dacă sunt necesare modificări ale mobilierului, costurile serviciilor vor fi suportate de către Cumpărător și vor fi realizate în funcție de programul Vânzătorului.

 

 

7. Termene de execuție

Durata estimativa de producție este de 6–8 săptămâni, însă poate varia în funcție de:

  • complexitatea proiectului;

  • disponibilitatea materialelor;

  • modificări solicitate ulterior de client.

Furnizorul va informa clientul despre orice întârziere justificată.

 

8. Garanție

Produsele realizate de SC BOND FURNITURE SRL beneficiază de garanție:

  • 24 luni pentru persoane fizice;

  • 12 luni pentru persoane juridice.

Garanția acoperă defectele de fabricație și montaj, nu și deteriorările provocate de utilizarea necorespunzătoare, depozitare sau utilizare în condiții termice nefavorabile, manipularea incorectă, montajul ulterior de către alte persoane sau intervențiile neautorizate.

Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul trebuie sa foloseasca si sa intretina corespunzator mobilierul cumparat conform instructiunilor de intretinere si folosire inscrise in certificatul de garantie.

In cazul in care se constata deficiente ale mobilierului ca urmare a interventiei Cumparatorului in vederea executarii de diverse intervenții, mobilierul isi pierde garantia oferita de Vanzator , acesta fiind exonerat de orice obligatie.

 

9. Modificări și anulări de comandă

După confirmarea comenzii și începerea producției, orice modificare (de design, materiale, dimensiuni etc.) poate duce la costuri suplimentare și la prelungirea termenului de livrare.
În cazul anulării comenzii, avansul nu se restituie, acesta acoperind costurile serviciilor de planificare a mobilierului, a consultantei oferite , a eventualelor deplasări, cât și a materialelor și manoperei efectuate.

 

10. Reclamații

  • În situația în care, cu ocazia recepției, Părțile constată deficiențe ale mobilierului, acestea vor fi trecute în procesul verbal de predare-primire, produsele afectate urmând să fie remediate sau înlocuite de Vânzător într-un nou termen specificat în documentul anterior menționat,care poate fi între 10-15 zile lucrătoare. Această clauză nu va produce efecte dacă deficiențele apar ca urmare a folosirii necorespunzătoare a mobilierului de către Cumpărător.

  • Cumparatorul va consemna in procesul verbal de predare-primire eventualele nereguli privind cantitatea si integritatea coletelor ori a reperelor fragile. Odata constatata integritatea coletelor si a componentelor fragile, Cumparatorul va semna procesul verbal de predare-primire. Omisiunea consemnarii in procesul verbal de predare-primire a neregulilor constate la receptia bunurilor nu-l va indreptati pe Cumparator sa formuleze reclamatii ulterioare. De asemenea, Cumpărătorul are dreptul de a nota imperfecțiunile observate, dar dacă nu se pot remarca de la o distanță de la 2 metri, nu vor fi luate în considerare și nu vor fi înlocuite pe costul Executantului.

  • Refuzul Cumparatorului de a semna de primire pe actele care insotesc bunurile se va consemna,ca atare, in procesul verbal de predare-primire, de catre persoanele care asigura livrarea, iar bunurile se vor considera livrate in conditiile contractului, Cumparatorul pierzandu-si dreptul de a formula sesizari cu privire la cantitatea si calitatea bunurilor livrate.

  • In cazul aparitiei unor eventuale defecte pe perioada de garantie, Cumparatorul va putea formula reclamatii in termen de 15 zile lucratoare de la momentul sesizarii defectelor de calitate. Cumparatorul va depune reclamatia insotita de factura , proces verbal de predare-primire , certificat de garantie, la magazinul Vanzatorului de la care a achizitionat mobilierul sau prin e-mail.

 

11. Confidențialitate și protecția datelor (GDPR)

Furnizorul prelucrează datele personale ale clienților exclusiv în scopul executării contractului și al comunicării comerciale.
Datele nu vor fi transmise către terți fără acordul scris al clientului.
Clienții au dreptul de acces, rectificare, ștergere și portabilitate conform Regulamentului (UE) 2016/679.

 

12. Limitarea răspunderii

Furnizorul nu răspunde pentru:

  • deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare;

  • intervenții neautorizate asupra mobilierului;

  • întârzieri cauzate de factori externi (transport, furnizori, evenimente neprevăzute).

  • estimarea eronată de către Cumpărător a spațiului în care urmează a fi montat/depozitat mobilierul ori pentru estimarea eronata a cailor de acces (holuri de bloc, holuri de apartament, usi de acces inguste, lipsa spatiului de manevrare);

  • lipsa de planeitate a pardoselilor, pereților ori de rezistența precară a pereților pe care ar urma să fie montate produsele livrate;

  • diferențele de nuanță pe același cod de finisaj sau pe același material de acoperire dacă elementele produselor în cauză nu au fost comandate în același timp pe aceeași comandă (putând fi diferențe de nuanță de la lot la lot);

  • deteriorarea produselor în cazul în care transportul ori montajul acestora este realizat de către Cumpărător;

  • deteriorarea bunurilor materiale (parchet, pereți, uși, geamuri,mobilier ) cauzate de manipularea produselor ori de montajul realizat de echipa firmei.

  • neconformitățile apărute ca urmare a transportului si montajului realizat de către Cumpărător.

  • imperfecțiuni minore care nu pot fi vizibile de la 2 metri distanță nu se consideră defecte, nu se înlocuiesc decât contra cost suplimentar și nu fac obiectul garanției.

 

 

13. Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor

Prezentul document este guvernat de legislația română.
Orice neînțelegeri se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în caz contrar, de către instanțele competente din România.

 

 

14. Actualizarea termenilor și condițiilor

SC BOND FURNITURE SRL își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza prezentul document fără notificare prealabilă.
Versiunea actualizată va fi disponibilă pe site-ul oficial sau la sediul firmei.

 

15. Retur

  • Mobilierul realizat pe comanda sau produsele aflate în stoc asupra cărora s-a efectuat orice tip de modificare, nu se returneaza conform OUG 34/2014,art.16,lit.C .

  • Mobilierul sau orice alt bun comercializat de Vanzator si achizitionat de Cumparator din stocul existent/magazin al Vanzatorului se poate returna in termen de 15 zile calendaristice de la data achizitiei cu conditia sa nu prezinte nici un fel de urma de uzura, zgarieturi, defecte, si sa fie predat in aceeasi stare in care a fost achizitionat. În acest caz, costurile de transport,cât și transportul în sine va fi efectuat de Beneficiar.

  • Returnarea banilor se va face in termen de 30 zile calendaristice de la receptia produsului inapoi in stoc, prin transfer bancar / numerar .

 

16. Transferul de proprietate și recepția mobilierului

a) Cumparatorul are obligatia de a achita integral valoarea marfii in momentul in care Vanzatorul il anunta telefonic ca aceasta este gata de livrare catre Cumparator. Daca in termen de maxim 10 zile calendaristice de la anuntul telefonic al Vanzatorului, Cumparatorul nu achita diferenta de pret sau nu organizeaza impreuna cu Vanzatorul livrarea mobilierului, Executantul nu raspunde de eventualele intarzieri, putand reprograma livrarea in functie de posibilitatile sale;

b) Daca Cumparatorul nu poate fi contactat telefonic sau in situatia prevazuta la lit. A) de mai sus , Cumparatorul are obligatia de a ridica mobilierul dupa primirea la domiciliu/sediul sau, de la Vanzator, a unei scrisori cu confirmare de primire, in care il instiinteaza cu privire la stadiul de livrare a mobilierului si cu privire la restul de plata, precum si de penalitatile de intarziere + taxe de depozitare conform prezentului contract. Daca in termen de 3 zile de la data confirmarii de primire a scrisorii Cumparatorul nu a achitat restul de pret, se calculeaza penalitati de 0,1%/zi din suma restanta de plata (in situatia in care marfa respectiva nu e achitata integral) si 5 lei/ metru cub reprezentand taxa de depozitare aplicata pentru fiecare zi de intarziere.

c) Cumparatorul va intra in posesia mobilierului doar dupa achitarea diferentei de pret (in cazul platii cu numerar la casieria Vanzatorului) sau dupa intrarea sumei in contul Vanzatorului (in cazul achitarii cu ordin de plata) , astfel :

- la depozitul Vanzatorului, daca Cumparatorul isi ridica marfa cu mijloace proprii, caz in care Vanzatorul nu se face raspunzator de introducerea marfii in mijlocul de transport al Cumparatorului , sau

- la domiciliu/sediul Cumparatorului,daca mobilierul este livrat de Vanzator.

d) Cumparatorul se obliga sa ridice mobilierul in maxim o lună de la data primirii notificării privind posibilitatea de livrare (valabil pentru comenzile care nu includ transport si montaj);

e) Cu prilejul receptiei, Cumparatorul si Vanzatorul vor intocmi un proces verbal de predare-primire a mobilierului,acesta urmand a fi semnat de Cumparator sau de catre o persoana desemnata de catre acesta. Cumparatorul are obligatia de a verifica din punct de vedere cantitativ coletele , in baza dispozitiei de livrare, integritatea lor, si in special a componentelor fragile (geamuri,oglinzi,etc)

f) Cumparatorul va consemna in procesul verbal de predare-primire eventualele nereguli privind cantitatea si integritatea coletelor ori a reperelor fragile. Odata constatata integritatea coletelor si a componentelor fragile, Cumparatorul va semna procesul verbal de predare-primire. Omisiunea consemnarii in procesul verbal de predare-primire a neregulilor constate la receptia bunurilor nu-l va indreptati pe Cumparator sa formuleze reclamatii ulterioare. De asemenea, conform Art.4, lit.J, Cumpărătorul are dreptul de a nota imperfecțiunile observate, dar dacă nu se pot remarca de la o distanță de la 2 metri, nu vor fi luate în considerare și nu vor fi înlocuite pe costul Executantului.

g) Refuzul Cumparatorului de a semna de primire pe actele care insotesc bunurile se va consemna,ca atare, in procesul verbal de predare-primire, de catre persoanele care asigura livrarea, iar bunurile se vor considera livrate in conditiile contractului, Cumparatorul pierzandu-si dreptul de a formula sesizari cu privire la cantitatea si calitatea bunurilor livrate;

h) Daca dupa 30 zile de la data primirii scrisorii cu confirmare de primire la domiciliul/sediu Cumparatorului,acesta tot nu s-a prezentat pentru a achita diferenta de pret si a-si ridica mobilierul, Cumparatorul va pierde definitiv dreptul de a i se transmite proprietatea asupra mobilierului si dreptul avansului platit, iar mobilierul va ramane in proprietatea Vanzatorului. Acest fapt se va realiza de drept, fara a se recurge la instanta de judecata;

i) Cumparatorul se obliga sa informeze Vanzatorul in scris, anterior livrarii produselor, numele si datele de identificare ale persoanei care va face receptia. In situatia in care aceasta obligatie nu va fi respectata, Vanzatorul nu va raspunde pentru reclamatii ulterioare legate de calitatea persoanei care a semnat pentru primirea produselor;

Whatsapp